Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Котирло Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Котирло Т. В. Проблеми освіти дорослих: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Т. В. Котирло // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 11-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_4
| 2. |
Зінченко С. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / С. Зінченко, Т. Котирло // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_8 Розглянуто особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. Акцентовано увагу на психологічній спрямованості безперервної освіти, психологічних закономірностях навчання дорослих, проаналізовано освіту дорослих як складову безперервної освіти, чинники, які впливають на ставлення дорослих до освіти. Розкрито форми спільної навчальної діяльності та роль самоосвіти в освіті дорослих.Рассмотрены особенности обучения взрослых в системе непрерывного образования. Акцентируется внимание на психологической направленности непрерывного образования, психологических закономерностях обучения взрослых, анализирует образование взрослых как неотъемлемую составляющую непрерывного образования, факторы, которые влияют на отношение взрослых к образованию. Раскрыты формы совместной учебной деятельности и роль самообразования в образовании взрослых.In article the author examines features of training of adults in system of continuous education. Accents attention to a psychological orientation of continuous education, psychological laws of training of adults, analyzes education of adults as іntegral making continuous educations, factors which influence the attitude of adults to education. Also opens forms of joint educational activity and a role of self-education in education of adults.
| 3. |
Котирло Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків і членів родин у закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Котирло // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_2_14 Розглянуто такий вид суспільної діяльності як соціальна робота, що покликана виконувати низку надзвичайно важливих завдань, серед яких основними є покращення соціального самопочуття людини. Висвітлено принципи педагогічної просвіти батьків. Виділено й охарактеризовано рівні готовності батьків, членів родин до здобуття неформальної педагогічної освіти (низький, середній і високий) шляхом аналізу проведених бесід та анкетувань. Висвітлено інформацію щодо проведених семінарів для батьків і членів родин у закладі дошкільної освіти N 398 м. Києва та форм взаємодії з батьками і членами родин (індивідуальних, групових і масових), що використовуються педагогічним колективом та директором у соціально-педагогічній роботі.
| 4. |
Котирло Т. В. Педагогізація батьків і членів родин як актуалітет освіти дорослих [Електронний ресурс] / Т. В. Котирло // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2019. - Вип. 2. - С. 91-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2019_2_12
| 5. |
Котирло Т. В. Професіоналізація педагогічного персоналу закладів вищої освіти: проблеми та шляхи подолання [Електронний ресурс] / Т. В. Котирло // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2021. - Вип. 2. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2021_2_12
|
|
|